Naszym celem jest zapewnienie klientom pozytywnych doświadczen podczas robienia zakupów. Jeśli nie jesteś w pełni zadowolony/zadowolona z otrzymanego produktu, skontaktuj się z nami w przeciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki, aby rozpocząć procedurę zwrotu.
Wyślij do nas maila i poinformuj, które przedmioty i dlaczego chcesz zwrócić, nastepnie zapakuj przedmioty, które chcesz zwrócić i prześlij je na najbliższej poczcie.
Gdy tylko otrzymamy Twoją przesyłkę, rozpoczniemy proces zwrotu lub wymiany.
W chwili gdy Twój zwrot zostanie zatwierdzony, otrzymasz email z potwierdzeniem. Fro sheep nie pokrywa kosztów i opłat, które nie zostały zapłacone bezpośrednio naszej firmie. Zwroty przesyłane są w takiej samej formie, w jakiej zostały pierwotnie zapłacone.
Zwracane przedmioty muszą być nieużywane i w oryginalnym opakowaniu. Nie przyjmujemy przedmiotów, które były noszone, uszkodzone, prane lub są w jakikolwiek inny sposób zmienione.
Nie przyjmujemy przedmiotów, które zostały do nas wysłane bez uprzedniego kontaktu z naszą obsługą klienta. Pamiętaj, by napisać do nas zanim wyślesz dany przedmiot.
Adres email: sklepfrosheep@gmail.com