Skip to content

Naszym celem jest zapewnienie klientom pozytywnych doświadczeń podczas robienia zakupów. Jeśli nie jesteś w pełni zadowolony/zadowolona z otrzymanego produktu, skontaktuj się z nami w przeciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki, aby rozpocząć procedurę zwrotu.

Wyślij do nas maila i poinformuj, które przedmioty i dlaczego chcesz zwrócić, podaj także numer konta, na które chcesz otrzymać zwrot pieniędzy wpłaconych za towar,  następnie zapakuj przedmioty, które chcesz zwrócić i prześlij je na adres: frosheep Andrzej Pruchnicki 43-300 Bielsko-Biała, ul. Podgórze 18/37 lub za pośrednictwem In Post: LDY03M Pod Kalną 1, Łodygowice 34-325.

Gdy tylko otrzymamy Twoją przesyłkę, rozpoczniemy proces zwrotu lub wymiany.

W chwili gdy Twój zwrot zostanie zatwierdzony, otrzymasz email z potwierdzeniem. Fro sheep nie pokrywa kosztów i opłat, które nie zostały zapłacone bezpośrednio naszej firmie. Zwroty przesyłane są w takiej samej formie, w jakiej zostały pierwotnie zapłacone.

Zwracane przedmioty muszą być nieużywane i w oryginalnym opakowaniu. Nie przyjmujemy przedmiotów, które były noszone, uszkodzone, prane lub są w jakikolwiek inny sposób zmienione.

Nie przyjmujemy przedmiotów, które zostały do nas wysłane bez uprzedniego kontaktu z naszą obsługą klienta. Pamiętaj, by napisać do nas zanim wyślesz dany przedmiot.

Adres email: sklepfrosheep@gmail.com